Υπαναχώρηση / Επιστροφή Προϊόντος

Πολιτική επιστροφών e-shop

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν στην αρχική του συσκευασία και εφόσον α) δεν έχει τοποθετηθεί ή χρησιμοποιηθεί και β) η συσκευασία δεν έχει δεχτεί αλλοιώσεις από καιρικά φαινόμενα, κτλ. Σας καταβάλλουμε το τίμημα ΕΦΟΣΟΝ μας ειδοποιήσετε γραπτώς μέσω e-mail info@dimitrelis-georgousis.gr  ή τηλεφωνικά καλώντας στο τηλέφωνο 26410 44020 εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία μας και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή και πάντα μετά την έγγραφη επιβεβαίωση/ειδοποίηση από την εταιρεία ότι έχει εγκριθεί η επιστροφή των προϊόντων.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μία επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος κατά την επιστροφή του.

Για τα προϊόντα που χαρακτηρίζονται «Κατόπιν Παραγγελίας», αλλαγές, ακυρώσεις, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές (βλ. παρακάτω).

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο

 

Είδη «Κατόπιν Παραγγελίας»

Τα προϊόντα μας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες σε σχέση με τη διαθεσιμότητά τους, τα «Διαθέσιμα» και «Κατόπιν Παραγγελίας».

Τα «Διαθέσιμα» προϊόντα υπάρχουν σε απόθεμα στις αποθήκες της εταιρίας μας, ενώ τα προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως «Κατόπιν Παραγγελίας» δεν υπάρχουν, οπότε θα πρέπει να παραγγελθούν στους προμηθευτές μας (και πιθανόν να παραχθούν) ειδικά για εσάς και, ενίοτε, και στις ποσότητες που επιθυμείτε.

Ως εκ τούτου ένα προϊόν που χαρακτηρίζεται «Κατόπιν Παραγγελίας» δεν μπορεί να επιστραφεί, παρά μόνο εάν πρόκειται για αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας (λάθος στην παραγγελία, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, ζημιά στη μεταφορά από δικά μας μεταφορικά μέσα) ή παρουσιάζει αισθητικό ή κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος.

Στην περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρίας μας ή ελαττώματος ενός προϊόντος «Κατόπιν Παραγγελίας», έχετε την δυνατότητα να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την ημέρα παράδοσης, με βάση τους όρους του παρόντος. Η εταιρία μας θα αναλάβει να αντικαταστήσει το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν «Κατόπιν Παραγγελίας» το συντομότερο δυνατόν, αναλαμβάνοντας τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος, όπως επίσης και την αποστολή του νέου σωστού προϊόντος.

Σε περίπτωση που το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν «Κατόπιν Παραγγελίας» δεν επιστραφεί εντός 15 ημερών από την ημέρα παράδοσης, η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του.

Τα προϊόντα «Κατόπιν Παραγγελίας» θα πρέπει να εξοφληθούν έτσι ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία της παραγγελίας.

Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μία επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Ο πελάτης αναλαμβάνει να επιστρέψει τα εμπορεύματα στην αποθήκη της εταιρείας

 

Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή . Ευθύνη Πωλητή για ελαττώματα.

  1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά τη δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.
  2. Πέραν της εγγύησης του κατασκευαστή, που συνοδεύει κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό, η εταιρείας μας έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς ή από ανωτέρα βία, εν στενή ή ευρεία έννοια. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

Ακύρωση Παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας  μπορείτε να κάνετε πίσω  και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 26410 44020 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 26410 44020 ή επικοινωνήστε μέσω e-mail (info@dimitrelis-georgousis.gr), εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή και πάντα μετά την έγγραφη επιβεβαίωση/ειδοποίηση από την εταιρεία ότι έχει εγκριθεί η ακύρωση της παραγγελίας σας.